Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на двигател на КуВе

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Както винаги и сега щ ти кажа!
    Майната им на тия, които те плашат.
    Врътни с шкурка цилиндрите, почисти буталата, сглоби звяра и си свиркай.
    Това, че нещо дребно тропа- не му обръщай внимание.
    Бъди алфаджия !
    Газ му е майката!
    Ако я галиш и тя ще се отнася с тебе като курва!
    Я я яхни и пришпори.
    Тя ще те преведе през всичко.
    Колкото повече и даваш газ, толкова повече тя ще ти отговори.
    Точно като скъпа любовница.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      колко точно са износени гърбиците ? сменяй валовете с читави такива иначе никога няма да си видиш колата да върви както искаш... проблема с износване точно на тия гърбици не е от вчера и при мен е така !
      alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
      Fiat punto GT in progress ~200hp

      Comment


      • #18
        Взимай 2-ра ръка от някой колега, евтини са, няма смисъл да ги слагаш износените. Пък ако ти се дават пари вземи нови което е най-добрия вариант.
        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

        Comment


        • #19
          Ами износени са до такава степен,че да не отварят клапана както трябва.Сега ще търся валове,но малко ми привършват
          финансите и намерих валове,но са 150лв. и ще видя тук във
          форума и ако не намеря ще вземам тези.Моите повече няма да ги сложа,тази кола съм я взел за да карам първо Алфа Ромео КуВе,после съм взел кола 2000 кубика 150 коня.Искам всичко по мотора да си е нормално.
          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

          Comment


          • #20
            Колега на мен ми дадоха 3-ма различни човека от форума цени м/у 40 и 50 лв. за бройката. Незнам колко по-различни са валовете на QV от тези от подписа ми. Търси тук, има сериозни хора, които продават хубави части за без пари където се вика.
            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

            Comment


            • #21
              Ами за сега намерих валове и утре сутринта би трябвало да пристигнат при мен.За Италфеста колата трябва да е огън
              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

              Comment


              • #22
                и все пак може малко по леко поне в разработката хихихи
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                  Посъветвайте ме как най-добре да разработя двигателя за да си легнат сегментите както трябва.Ето и снимките.
                  Ей ти бая дълъг и подробен съвет : http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
                  тише едешь - хрен приедешь!
                  2.0 16V Delta 2 Продава се - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53158
                  http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от denq Покажи съобщение
                    Ей ти бая дълъг и подробен съвет : http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
                    Благодаря колега.
                    Валовете вече са при мен,главата също е ревизирана и шлайфана,клапаните и леглата и те са шлайфани,гумичките са сменени.Ще се пробвам утре да я събера и да запали.Ще я карам с масло 10в60 пълна синтетика.Е ще я разработя качествено да не правя същата процедура след няколко месеца.

                    П.П.Гумичките на клапаните(старите) ако бяха по-големи можех да чупя орехи с тях,толкова бяха зле.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #25
                      Имам малко тъп въпрос,но не съм го правил до сега,пък и не намерих никъде из форума да пише,а не искам да окъкам работата.Та въпроса е как се сваля вариатора от вала за да го преместя на новия вал.Като свалих колелото малкото ми акъл измисли,че трябва да има някакъв специален ключ за развиването му.Може ли някой да ме опъти
                      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                      Comment


                      • #26
                        Здравеи и от мен колега!Съвсем случаино попаднах на темата ти и след като я прочетох оставам със смесени чувства.За две страници не видях никои да ти даде някакав съществен съвет и мисля аз да опитам.Значи ако не си събрал всичко занеси коляновиа вал на шлаифист да го закачи и да види не само дали е в допуск ами дали не е крив.Биелите задължително стегни на килограми и прегледаи с вътромера.Ако някоя има елипса по голяма от 3-4 стотни или я носи да я оправят или я хвърляи.Абсолютно забрави за шкурки и надиране на ръка на цилиндрите.Разглоби маслената помпа!Провери и хлабините и плочата дали не е позадала,извади и почисти идеално клапан регулатора.За сегменти,лагери,гарнитури,гумички няма да давам съвет за да не правя реклама на марки,но гледаи с два чифта очи какво купуваш и слагаш.Когато мотора е готов и е в коша завии на мястото на датчика за маслото манометър със стрелка и гледаи налягането на маслото.При температура на мотора около 90 градуса на ниски обороти не трябва да ти пада под 1,2 бара а на около 4000 оборота да не е под 3,5 бара.Ако това не се получи така директно гаси и ми звънни.Вариатора можеш да го развиеш със старо зъбно колело без някакъв по специален ключ,на нормална резба е.Дано съм бил полезен.Успех!
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • #27
                          Здравей колега,благодаря ти,ще се вслушам в съвета ти.Специално за марки,както казах в по-горен пост работя в магазин за авточасти и знам какво слагам.Още не е събран мотора,сега времето ми е малко кът и се надявам до края на седмицата да имам един свободен ден за да я събера и запаля.
                          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                            не видях никои да ти даде някакав съществен съвет
                            Недей така , колега . Или не четеш , или омаловажаваш приноса на всички останали ... мое да не си вникнал в съвета на всеки един .. а? аз пък мисля, че твоите съвети са излишни, имайки предвид, че Ивайло е работил в сервиз и би трябвало да ги знае тези подробности ...

                            И за да не съм спамер, давам съвет по темата : да не забравиш да завиеш пробката на картера, ей !

                            Без лоши чувства и поздрави

                            п.с. трябва да се уважава приноса на всеки, колкото и да е нищожен.
                            тише едешь - хрен приедешь!
                            2.0 16V Delta 2 Продава се - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53158
                            http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                            Comment


                            • #29
                              Да главните неща ги знам,знам че петите на биелите се завиват с динамометричен ключ и т.н.Въпросите ми главно бяха да не би да има нещо по-специфично при този двигател понеже такъв не съм ремонтирал.Но все пак всеки съвет ми би бил от полза.Благодаря на всички за мненията.
                              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от denq Покажи съобщение
                                Недей така , колега . Или не четеш , или омаловажаваш приноса на всички останали ... мое да не си вникнал в съвета на всеки един .. а? аз пък мисля, че твоите съвети са излишни, имайки предвид, че Ивайло е работил в сервиз и би трябвало да ги знае тези подробности ...

                                И за да не съм спамер, давам съвет по темата : да не забравиш да завиеш пробката на картера, ей !

                                Без лоши чувства и поздрави

                                п.с. трябва да се уважава приноса на всеки, колкото и да е нищожен.
                                Мислех да ти сипя с големия чарпак ама като гледам няма смисъл.Колегата може да е работил в сервиз ама да е правил предници примерно.В моя сервиз се правят двигатели,скоростни кутии,диференциали...Имаш ли изобщо представа колко тънкости има и трябва да се спазят при ремонта на шибания туинспарк?Като скове на стотния километър няма да се тюхкаш ти нали?Всъшност кво ли се занимавам да пиша посред нощите?Успех с ремонта и дано да стане всичко както трябва и без никакви проблеми!
                                164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                                Comment

                                Working...
                                X